پاکسازی رحم با گیاهان جادویی
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

پاکسازی رحم برای حفظ سلامت بانوان ضروری است. افزایش قدرت باروری، کاهش مشکلات یائسگی، رهایی از دردهای دوران پریودی و …. از مزایای پاکسازی این عضو حیاتی در بدن است. در صورتی که مشکلات حاد و بیماری جدی وجود داشته باشد، تنها راه برای خلاص شدن از درد و بیماری مراجعه به پزشک است. مصرف داروهای شیمیایی تخصصی در این زمینه اثر گذار می باشد. در مواردی که مشکل پزشکی وجود ندارد، جهت حفظ سلامت رحم می توان با استفاده از طبیعت درمانگر، عملیات پاک کردن رحم را انجام داد.

بسیاری از گیاهان دارویی در زمینه پاکسازی بدن کاربرد موثری دارند. در این مطلب نمونه هایی از بهترین گیاهان برای پاکسازی کامل رحم را معرفی می کنم. قبل از هر چیز لازم است بدانید که مصرف هر گیاه دارویی در دوران بارداری و شیردهی باید با تجویز پزشک باشد! بسیاری از گیاهان طبیعی که برای پاکسازی در رحم استفاده می شوند، اثرات سوء بر جنین دارند.

اگر باردار هستید قبل از مصرف این نوشیدنی ها با متخصص زنان مشورت کنید

دمنوش برای پاکسازی رحم

 

رازیانه بهترین گیاه برای پاکسازی رحم

رازیانه همه هورمون های زنانه را تنظیم می کند. بسیاری از مشکلات قاعدگی و یائسگی مرتبط با اختلالات هورمونی و به هم خوردن نظم و تعادل هورمون ها در بدن است. بانوانی که رازیانه را به طور مداوم مصرف می کنند از خطر ابتلا به بیماری مربوط به رحم، تا حد زیادی در امان هستند.

به میزان یک قاشق چایخوری از پودر رازیانه را در یک لیوان آب جوش ریخته و مثل چای روی کتری یا سماور قرار دهید تا دم بکشد. پس از ۱۰ دقیقه تا یک ریع می توانید نوشیدنی رازیانه را میل کنید. اگر طعم رازیانه را دوست دارید از کمی عسل برای شیرین کردن دمنوش استفاده کنید.

هشدار :مصرف رازیانه در بانوان باردار خطر سقط جنین را به همراه دارد.

هشدار: رازیانه از گیاهان مضر برای آقایان است.

دمنوش زنجبیل برای پاکسازی رحم

زنجبیل( Ginger ) دارای یک ماده ضدعفونی قوی است که برای کل بدن تاثیرات مثبت به همراه دارد. مصرف زنجبیل موجب تعریق و افزایش جریان خون شده، التهاب را کاهش می دهد. مصرف این دمنوش معجزه آسا در پیشگیری از بیماری های رحم، توصیه شده است. جالب است بدانید که نوشیدنی زنجبیل در دوران حامگلی منع نشده است.

زنجبیل درمان موثر در ویار صبحگاهی بانوان باردار است.

روش های پاکسازی رحم

 

روش های پاکسازی رحم با گل همیشه بهار

اگر دچار خونریزی شدید پریود هستید یکبار دمنوش گل همیشه بهار را امتحان کنید. این گیاه درمانگر به صورت خشک شده در عطاری ها به فروش می رسد. به جز دوران حاملگی، منع مصرفی برای گل همیشه بهار گزارش نشده است. دمنوش گیاه برای حفظ سلامت رحم، تمیز کردن رحم، تسکین جوش های بدن و تنظیم خونریزی ماهیانه توصیه شده است.

این مطلب را حتما بخوانید  لاغری سریع شکم بدون رژیم غذایی

یک میوه خوشمزه برای پاکسازی رحم

برخی از بانوان با دمنوش ها میانه خوبی ندارند. اگر از افرادی هستید که طعم گیاهان دارویی را نمی پسندید، با میوه ها به جنگ مشکلات رحم بروید. به طور کلی همه میوه ها و سبزیجات در پاکسازی کبد موثرند. قبل از انجام عملیات پاکسازی در رحم می بایست ابتدا روی پاکسازی کبد کار کنید. کبد یک عضو حیاتی در بدن است که به مرور سموم زیادی در آن انباشته می شود.

برای تمیز کردن رحم یک میوه خوشمزه از میوه های جنگلی را معرفی می کنم. تمشک قرمز ماده ای نیروبخش برای تقویت عضلات رحم است که شاید کمتر در موردش شنیده باشید. تمشک جنگلی مقدار زیادی اسید فرولیک دارد که در کاهش مشکلات قاعدگی و رحم، بسیار موثر است. به دلیل احتمال افزایش انقباضات رحمی، مصرف آن در دوران بارداری با تردید همراه است. اما پس از تولد نوزاد و وضع حمل می توانید این میوه خوشمزه و پر خاصیت را در سبد غذایی قرار دهید.

https://internetchk.com/uterine-cleansing/





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: